söndag 18 februari 2018

AW och pysselkväll

 En tidigare kollega och jag träffades på en lunch/tidig AW på M.O.S.
Jag använde en del av min flextid passerade 40 h med råge under januari. 
 Jag planerade att åka hem efter lunchen...Nå fd kollegan hade också hela eftermiddagen fri. Så där blev vi kvar. Vi har alltid väldigt mycket att prata om då vi ses - det brukar kunna bli litet brådis mot slutet av våra luncher - var tusan tog tiden vägen. Men inte denna gång...
Vi rundade av med att köpa hem varsitt paket donuts. Riktigt gott. 
 Väl hemma efter middagen försvann alla åt sitt håll då vi suttit en ganska modig tid vid köksbordet.
Jag kom på att jag skulle sy litet vimplar. Snart kom Sigrid ner för att hålla mig sällskap...
Och strax kom familjens manliga medlemmar insläntrandes...
 Alla pysslade med sitt. Men det var mysigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar