lördag 22 oktober 2011

Pyssel inför Halloween; råttskuggor

Jag lider av råttfobi - kanske inte så illa som vissa, att jag inte ens kan se en på bild, men likväl råttor är det äckligaste djur jag vet - ser jag en mus springa över vägen - får jag rysningar. Hamstrar och marsvin - samma sak. Nå i halloweentider ska man ju pynta huset med RIKTIGT LÄSKIGA saker. Varför inte råttor? Jag tycker att det är svårt att hitta svartpapper - varför jag ritade och klippte på en svart papperslöpare till bordet, men det var snarare en fråga om tillgång.

2 kommentarer:

  1. Du får gå i terapt hos vår Kamomill! :-) Verkligen läckra pappersråttor! /p

    SvaraRadera
  2. Hej syrran, helt underbara möss och de ser verkligen ut som riktiga äckliga möss. Vad ni är duktiga på att rita och klippa.

    Kram moster

    SvaraRadera